1 marca 2014

Sports Footwear

44 komentarze:
 
Hej :) Tym razem prosta wygodna stylizacja, idealna na pogodę jaką mamy teraz za oknami. Takiego początku roku nie pamiętam!! Aura na dworze nas rozpieszcza, a ja staram się ją wykorzystać w jak najlepszy sposób. Myślę, że efekty tego zobaczycie na blogu :) 

Ostatnio dostałam komentarz, że najlepiej wychodzą mi sportowe outfity i oto na życzenie jeden z nich :D
Stylizacja wygodna z lekkim pazurem w postaci poszarpanych spodni :) Mateusz się śmieje, że nie stać mnie na nowe, a przecież ostatnio je kupiłam na wyprzedaży ;D Akurat tym razem nie wykorzystałam żadnej torebki, a okularki mieniące się fioletowo-złotymi odcieniami. 


Koszulka - PRIMARK
Ramoneska - ROMWE
Okulary - SINSAY
Buty - NIKE 
Spodnie - PULL&BEAR

Zapraszam Was na 
JULIA NESSA STYLIZACJA PAZNOKCI 
do każdej wizyty w moim Gabinecie Kosmetycznym VOUCHER do wykorzystania na REGENARACJĘ WŁOSÓW oraz MODELOWANIE za darmo!!!!!
AKCJA TRWA DO KOŃCA MARCA!! :)

44 komentarze:

  1. świetne buty! :) wyglądasz rewelacyjnie, aż poczułam wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się do Ciebie wybrać na paznokcie , bo są ostatnio w opłakanym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło popatrzeć na tak piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! chcę już taką pogodę całyyy czas:))

    OdpowiedzUsuń
  5. śwetnie wyglądasz, kurteczka i jeansy rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ile kupiłaś maxy i czy przez internet czy gdzieś w Poznaniu ? (Jak w Pzn to gdzie?) super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :)))

    ja sobie sama robię paznokcie, zresztą i tak mam za daleko do Ciebie ;))

    www.alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze świetnie! dla mnie air maxy nie są... nie wiem z czym mogłabym je nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko super, ale uważam że szare skarpetki tak bardzo widoczne były złym pomysłem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz ;) świetne buty i ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki to typ spodni ?

    OdpowiedzUsuń
  13. jak promiennie wyglądasz kochana, słoneczko służy :) przeczytałam że kupiłaś buty za 279 zł, jestem w szoku bo wszędzie gdzie szukałam cena nie była niższa niż 400 zł :/ kupiłaś je w jakimś konkretnym sklepie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki masz rozmiar buta ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie teraz pracujesz? i dlaczego rzuciłaś pracę w gabinecie na Długiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na fan page :) wszystko jest tam wyjaśnione ;) https://www.facebook.com/Julianessastylizacjepaznokci

      Usuń
  16. Fajnie wyglądasz, widzę taki wiosenny zestaw... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Określałaś się kiedyś jako osoba nieśmiała... :) Wydajesz się po zdjęciach bardzo odważna, towarzyska, patrząc jeszcze na to, że chodziłaś na spotkania modowe i poznawałaś nowe dziewczyny. Jak z Tobą jest? :)) Tylko w Twoim przekonaniu jesteś taka nieśmiała czy się coś jednak z wiekiem zmieniło? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy byś mogła dodać linki gdzie kupiłaś ramoneske?:) była bym mega wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  20. julaa, powiedz czy mogę gdzieś znaleść jakiś cennik, bo kuszą mnie pazurki u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na fan page'u ;) podeślę cennik na prywatną wiadomość ;)

      Usuń
  21. Czy tryb życia może mieć wpływ na cerę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo zależy od tego jak się odżywiasz ;)

      Usuń
  22. zadam dziwne i nie pasujące tu pytanie, ale czy jesteś za tabletkami antykoncepcyjnymi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie "polecasz"? wiem, że nie jesteś lekarzem, ale może masz pojęcie, które są najlepsze po których się nie tyje, czy nie ma wysypu syfów..

      Usuń
    2. ja korzystam z yasminelli, od tabletek się nie tyje tylko od jedzenia ;D

      Usuń
  23. Śliczny ten zestaw uwielbiam air maxy *_*
    sama swoje też kupowałam na dziale dziecięcym :P

    zapraszam również do mnie www.inszaworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie osoby, blogi czy co inspiruje cię do swoich stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej staram się nikogo nie naśladować :) ale czasem inspiruję się uliczną modą :)

      Usuń
  25. Świetne fotki ;) Extra buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Julka, zrobisz post o tym jak zacząć przygodę ze stylizacją paznokci? jak to było z tobą, jaki sprzęt polecasz na początek itd. (chciałabym robić to tylko dla siebie ale nie wiem jak zaczac :D)
    swoją drogą, jesteś moją inspiracją <3 kocham ogladać ciebie, twoje outfity, czytać twoje posty i podziwiać twoje paznokciowe cuda, które robisz. powodzonka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na poczatek powinnaś iść na kurs, później kupić lampkę UV, ceny są różne jak będziesz robiła dla siebie to bym nie szalała, ale na hybrydach bym nie oszczedzala ;)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin