12 grudnia 2014

Makijaż Permanentny

12 komentarzy:
 
 W dzisiejszym poście pokaże Wam kilka z moich dotychczasowych prac z zakresu makijażu permanentnego :)
Na początku września wybrałam się na szkolenie do Prudnika. Początkowo byłam trochę przerażona mimo, że od dawna chciałam spróbować swoich sił w makijażu permanentnym! <3 Teraz jestem szczęśliwa z tego jak to wszystko wyszło i jakie zainteresowanie ze strony Pań przyniosło :)

Czekam na Wasze opinie, a więcej moich prac możecie zobaczyć na:

https://www.facebook.com/Julianessastylizacjepaznokci



12 komentarzy:

  1. Cudowne efekty, pięknie Ci to wyszło, strasznie mnie kusi makijaż permanentny brwi, moje są jakieś takie nijakie, nie mogę sobie z nimi poradzić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wygląda bardzo naturalnie, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się efekty Twojej pracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ;) U mnie nowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka, może zrobilibyście post na temat przeróbki zdjęć w photoshopie? Bardzo podobają mi się Wasze efekty, ale sama mimo prób nie potrafię takich osiągnąć :) Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog


    perfekcjonistka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!!!


    perfekcjonistka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełen profesjonalizm i wiele uszczęśliwionych kobiet. To charakteryzuje zdolną i utalentowaną linergistkę.Życzę dalszych sukcesów:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne Pani wykonuje te makijaże. Pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin